.

Tisdag

Publicerad 2009-03-10 22:39:26 i Allmänt

Jag är aldrig den personen som skriver deppinlägg om mitt liv, det håller jag för mig själv, men ibland blir man så sjukt sårad och jag förtjänar inte det här.


Vi hade natonella prov övningar i dag i engelska B, typ döda mig. Asså bara det ordet NP gör mig nervös. Jag hatar det, jag kan inte prestera bra under sådana prov, jag blir för nervös. Men det gick som det gick, var ju trots all bara en övning. På lunchen gick Jessica, Emelie och jag till lilla krogen. Det var verkligen jätte gott och mysigt.

Sket i träningen ikväll.Dagen gick åt till att övningsköra, gick faktist rikigt bra! Sedan när vi kom hem så var faster här , så då blev det fika. Hon är en mycket bra kvinna den där Eva-Britt haha! Sedan kom dagens höjdpunkt de dessperata hemmafruarna som vi kallar det på svenska. Älskar det så sjukt mycket!

Imorgon ska jag till Farmor och Farfar och städar som vanligt, onsdagar=städdag.

Sov gott!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-03-11 11:32:41

vad är det sweet? <3

Postat av: amanda

Publicerad 2009-03-11 12:14:56

det ta vi nån gång på telefonen som är numera ett bra sätt att komunicera :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela