.

Söndag

Publicerad 2009-03-01 20:35:13 i Allmänt



Finn ett fel? Inte varje dag man ser sin lille plutt i ett flingpaket. En charmig typ den där Alfons. Jag måste säga att han är en unik kanin. Han är snarare som en lite hund med mindra smart hjärna:) Det är konsigt hur man kan bli så fäst vid en sådan lite hårboll. Det är en kanin tänker du, bara ett meningslöst djur. Men nej. För mig är han mer än det. Han är min voovve...


Nåväl. Min helg har varit jätte bra! Som sagt lovisa här från fredag-lördag. Super mysigt och skoj som vanligt. Idag har bror och svägen varit här och ätit mat. Jag tvingade doma att köpa et par Converse när dom åker till Vietnam I need that! Numera har vi ett helt klart kök och jag har aldrig varit så glad över att bo i ett rent hus och kunna sitta vid ett bord i köket!

På något konstigt sätt så har jag nästan aldrig söndags ångest längre. Jag har insett att det hjälper inte. Helgen blir förstörd då och det vill jag inte. Har iallefall sovmorgon imorgon. Börja vid klockan 9. Så en HEL timme. Alltid något. Det är faktist rätt stor skilland på att gå upp klockan 7 än vid 8.

Imorgon ska jag vara med mathildutt mycket skojigt. Banan med chocklad ska vi självklart hinna med att äta, en numera tradition!

Nu ska jag visst äte kantarellsmörgås! Har en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela