.

Måndag

Publicerad 2009-03-16 10:13:31 i Allmänt

Måndag morgon vill jag vakna, jo men visst! Sitter och har historia och det är inte kul, men tur att Sara och Emelie gör det liiiite roligare iallefall. Men jag ska inte klaga för dagen för vid halv ett ska jag ta ledigt från skolan och gå ut och äta med mamma, pappa och Anton. Ibland är dom bra dom där föräldrarna. Det innebär att jag missar Svenska C men just nu så skiter totalt i det. Är inte motiverad för fem öre, PÅSKLOV KOM! Får ta tag i det jag missar hemma sen idag. Idag vill jaga bara äta god mat med familjen och njuta.


Nu ska jag fortsätta skriva om Mein Kamp som förövrigt är en hemsk bok.




Grattis till pappsen som fyllde år i helgen!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-03-16 13:17:30

ååh. mein kamp .. HAHA .. deutsch bitte ;)

PÅSKLOV GE MIG!!! du kommer väl då?! :)

puuuuss på diig! <3

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-03-16 21:15:00

ja klart ja gör! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-16 21:20:08

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela