.

Kvällen blev bra!

Publicerad 2009-03-03 22:50:28 i Allmänt

Kvällen blev inte rikigt som jag tänkt mig. Efter träningen åkte jag till lollo där sandra och Amanda var. Jag och sandra planerade lite inför fredagen, är det någon som har förslag på någon som kan spela gitarr så säg gärna till! Vid klockan nio satt vi där alla fyra och kollade på desperate housewives, så grymt spännande, har verkligen längtat till den nya säsongen. Lollo hade fixat med varm oboy och dumlekakor, grymt mysigt!


(Det lär blir mitt nöje nu ett tag framöver...)

Träningen gick väl sådär ikväll. För mycket folk och för lite luft. Kände mig nästan svimfärdig ett tag, förlåt julia att jag bara gick :)

Nu ska jag sova var ju tanken. Imorgon är det städning hos farmor och farfar och sedan hem till lollo. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela