.

Har man tråkigt så har man....

Publicerad 2009-03-30 21:20:55 i Allmänt

Lovar du att vara ärlig? Ja så gott det går

Du heter: Amanda
Smeknamn: manda,maani,sigrid,mandus

Låt som när du är ledsen sörjer till?Kelly Clarksson becuse of you.

Beroende av: finns för mkt..

Vad tror folk om dig? Det får du fråga dom, men jag hoppas att folk se mig på ett positivt sättJ

Vad får du oftast komplimanger för? Ja duu,kanske mina ögon och min klädstil
Vad säger du för att imponera på någon? Händer sällan,jag är mig själv

Hur imponerar man på dig? Man är sig själv

Brukar du skratta för dig själv?: Händer allt för ofta

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? orka inte kolla

Var bor du? I Värnamo

Trivs du där?: Både och.Hade varit skönt att börja om på nytt ibland, samtidigt trivs jag här.

Äger du några converse: Nej faktist inte

Sprit, cider, vin eller öl: Julmust? Men cider är också gott.

Brukar du bli för full: Nej har bättre saker för mig.

Vad har du för mobil operatör: Telenor

Är du allergisk mot något: det är jag säkert

Har du haft sex idag: Nej, det har jag inte hunnit med hahah!

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem det är

 Vem ringde du senast?: Lovisa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: hmm lite allt möjligt

Antal timmar sömn inatt: 8h

Sov du ensam: Ja!

Brukar du komma i tid: Ja för det mesta

När mår du bra: När jag gör saker som jag tycker om

När blev du fotad senast: I skolan av Jessica

Hur känner du dig nu: trött och seg

Vanligaste färg på dina kläder: Väldigt blandat

Vad tycker du om fötter: Små och söta, men vilken fråga!
Vad saknar du: Just nu saknar jag Lovisa,mormor och Anton

Hade du en bra kväll igår: Ja den var helt okej!

Favorit dryck på morgonen: Juice

Rakar du benen: Ja, jag är ingen apa

När brukar du oftast gå och lägga dig: På veckodagar runt 22.00-23.00 på helger är det olika.

Är du blyg?: I situationer där jag känner mej obekväm och bortkommen.

Sysslar du med någon idrott: Gymix

Vill du hellre ha mail än brev: Beror på vad det handlar om
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja vill tror det

Har du spytt offentligt: japp,utanför skolan dessutom

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: bra fråga. Stå och kissa kanske?

Är du nöjd med ditt liv: Ja det är helt okej. Finns väl alltid saker man vill ändra, men just nu är det bra.

Är du bortskämd: Kan jag inte påstå

Vad gör du i morgon: skola och sedan träna med jullan

Vad är det värsta du vet?: avundsjuka

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Variera beroende på hur mycket pengar jag har

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: sällan kändisar är på förebilder

Vad längtar du till?: Påsklovet och sommarlov

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Både och

Vad använder du för shampoo?: Elvital och Dove,använder det som finns hemma.

Vad är det finaste du fått?: hmm?

En speciell dag du minns: Kan inte välja finns för många

Hur gammal är du: fyller 18 i september vilket gör mig till 17 år nu.

Tycker du om någon just nu: Tycker om många men klart hjärtat dunkar för någon mer

Du samlar på: sjalar?

Gröna eller röda äppeln: Gröna eller det beror på vilket humör man är på

Vem ringer du när är arg/ledsen: till några av mina bästa vänner eller pappa

Gillar du golf: NEJ

Vilken tid gick du upp idag: 07.16

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja fotfarande

Har du strumpor på dig nu: Nej, barfota

Är det okej att gråta: Ja, det tycker jag, men jag orka inte med lipsilar som gråter för allt hela tiden.

När grät du senast: I torsdag

 Vad skulle du göra om du vann en miljon köpa en bil,åka utomlands och lägga undan på en bank

Bär du glasögon eller linser: nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Du väljer själv vad du trivs i, själv tycker jag att det är överskattat.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 11-12.

Har du piercing: Hål i öronen

Vill du gifta dig: självklart

Vill du ha barn: Japp, men som sagt inte idag.

Solar du ofta: Nja, under sommarhalvåret. Har solat solarium 2 gånger i mitt liv.

Är du bra på att laga mat: inte helt fy och skam inte

Är du flygrädd: Nej!

Hur vig är du: tillräcklig för att klassas som vig

Är du musikalisk?: Kan väl ta en och en annan ton

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten är bäst

Vilken är din favoritglass: Twister och piggilin

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Tycker du om sushi: rå fisk? Nej tack

Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn eller lösgodis

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja det gör dom

Har du tandläkarskräck: Nej har varit där för många gånger

Är du morgon- eller kvällsmänniska: inget av det, eftermiddagstjej?

Vilken ögonfärg har du: Blå gröna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Kanske inte gråtet mej till sömns men har gråtit strax innan jag somnat.
Biter du på naglarna: Nej har tre bröder som gör det och det räcker

Röker du: Nej inte det heller

Hur ofta tränar/motionerar du: 2-3 gånger i veckan

Senaste låt du hörde: Beyonce- Smash into you

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-03-30 22:14:44

JAG SAKNAR DIG!!

men ses på freeeedag min söta lilla sak! <3

Postat av: Manyy

Publicerad 2009-03-31 09:35:32

Om vi gör! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela