.

Fredag

Publicerad 2009-03-27 11:56:41 i Allmänt

En mycket aktiv Amanda här ja! Men jag har faktist mina anledningar. Jag är fotfarande sjuk. Detta leder till ett extremt tråkigt liv som innebär,tv,sova,tv igen,sova,gå på toa,sova,tv,läsa tidningar. Jag är extremt osocial och känner inte för att göra ett skit, som förlåt mig mina vänner om jag är lite off! Men jag kan medge att det var längesen jag hade en sån här platt mage (bättre än annas och annies fruktdiet haha) nädå skämt å sidor. Nu ska jag inte sitta här och klaga även om det känns rätt bra att skriva av sig.

Mamma du är bra!


Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-27 12:35:51

haha, hellre fruktdiet än att spy iaf ;)



kryppis pårej many!

Postat av: anna frank

Publicerad 2009-03-27 12:36:45

haha, oj. förra kommentaren var från mig XD

Postat av: amanda

Publicerad 2009-03-27 19:00:29

hahah:) hellre god mat än fruktdiet, du är ju goo!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela