.

Daddy Cool!

Publicerad 2009-03-17 20:50:27 i Allmänt



Idag var den första gången på åratal som det kändes som vår värde ute. Så härligt! Solen sken. Att vakna av att solen skiner in genom fönstret är underbart! Dagen i skolan var seg. Hade först media och sedan engelskan, fick tillbacka mitt övningsprov i NP, jaa det gick precis lika dåligt som jag trodde. Men jag hänger inte läpp för det. Jag fixar det här på något sätt. Idag har jag hunnit med mycket. Har sökt jobb inom äldreboende och utvecklingsstörda och städa bilar och rabbater på räddningstjänsten. Kommer troligtvis får städa trappor men jag vill ändå söka jobb under sommaren för att vara säker. Sedan beställde jag tid för slingor  idag med,BRA Amanda! Äntligen säger jag bara! Ska även klippa mig nu till helgen, åå vad skönt!



Igår kväll hade jag och pappa väldigt kul, eller kanske mest jag. Jag har kommit fram till att det är inte så konstigt att jag är som jag är ibland, jag får skylla på mina gener. Med löshår kan mar har mycket roligt! och oj vad jag skrattade!!!

Nu ska jag se på Desperate Housewives finns inget bättre sätt att avsluta dagen på tror jag. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela