.

New design!

Publicerad 2009-06-08 21:42:11 i Allmänt

Så nu har designen ändras lite på min blogg, kände för en förändring. Vad tycks? Tack lovisa!Jag tog en skjorta jag hittade i min brors rum och gick ut och tog lite bilder på mig själv. Ser lite ut som en hippi, men tycker ändå det blev helt okej för att har tagit bilderna själv.

Dagen har varit jätte bra. Dock fanns mina solglasögon inte kvar så jag blev lite sur men som sagt en masscara inhandlades. Har även fått tag på en teoribok till körkortet så jag antar att det bara är att köra igång nu!

Sov gott!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-06-09 12:09:17

Du är så snygg!!

I sommar kööööör viiii :D

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-06-09 12:51:55

OMMM VIIII GÖRRRR!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela