.

En slappdag....

Publicerad 2009-06-03 17:04:18 i Allmänt

What a beautiful day! Slutade tidigare idag, vädligt skönt! Jag är i stort sett klar med allt i skolan nu, så dagarna känns meningslösa och rätt tråkiga. Vi disskuterade idag vad vi ska göra för projektarbete i 3 :an. Vi är några som är inne på att resa iväg någonstan utanför Europa, så vi få hoppas på det bästa! Jag blev så otroligt glad att jag kommer få ett toppbetyg i Historian. Jag klarade sista extra uppgiften till att få det! Såå sjukt härligt
.

Idag när jag kom hem från skolan har jag inte gjort någonting. Faktist väldigt skönt. Egentligen borde jag städa mitt rum, men vem orka det ? Ibland känner jag mig så tråkig. Vissa dagar känner jag att jag inte orka göra någonting. Det beror antagligen på att jag är så skoltrött att det ta på kraferna. Om det inte är skola så är det något annat. Jaja, snart är det sommarlov. Förresten glöm inte att checka VN fredag. Jag och Jenny är på framsidan och har skrivit en trend sida!

Have a nice day!

Kommentarer

Postat av: J.CARLSSON

Publicerad 2009-06-03 19:53:15

I know you love me, xoxo Covergirl ;)

hahahahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela