.

Top modell

Publicerad 2009-01-21 18:49:45 i Allmänt

Varför ska jag alltid fastna i en massa serier, jag hatar det! Nu är det Top modell som har blivit min "plåga". Jag hatar när jag inte kan missa en minut för en serier. Att jag måste hinna hem efter träningen så jag inte missar något "vikigt". Det är helt sjukt egentligen. Att man gillar ett se på ett program där några tjejer bor ett lyxhus, dom tjafsa om vem som "Gå före i duchen" eller vem som har glömt att diska. Sedan åker dom iväg och "ta lite kort" Efter det träffa dom en viss Tyra Banks som på något sätt tror att hon är Dr Phil. Aaa för mig låter det som ett perfekt program hahha:). Ett program som handlar om ingenting. Där man inte behöver tänka. Jag älskar det helt enkelt!
.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela