.

God morgon!

Publicerad 2009-01-18 11:37:10 i Allmänt

Vaknade tidigt idag, jag som ville sova länge. Men vårt hur är så lyhört så det är inte mycket att göra åt saken. Min första tanke när jag vakande va " åå nej det är skola imorgon" härligt va? Jag är så sjukt skoltrött.Jag vill inte mer nu! Allting suger så himla mycket. Ja ja det är ju bara 1,5 år kvar BARA! det är en evighet... hur ska jag liksom stå ut? Ge mig kraft liksom

Gårdagen var trevlig, men dock var jag väldigt trött på slutet, jag är verkligen inte sen-kvälls-människa. Vi såg på filmen Kung fu panda. Visst den är rolig men inte såå kul.

Ska ut och övningsköra idag sen med. Med tanke på att det gick så bra igår hoppas jag på samma tur denna dagen. Fundera på att börja ta teori kurse med Mathilda som börja imorgon, men vet inte om det är för tidigt än.

Jag bloggar mer ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela