.

Att känna sig behövd

Publicerad 2009-01-21 18:25:41 i Allmänt

Vet du vad som är det värsta som finns? Det är dom dagarna när man känner sig så sjukt obehövd. När ingen skickar ett sms till dig, när ingen vill göra något med dig eller du kommer hem till ett tomt hus. Alla vill känna sig behövda på något sätt eller hur?

"Det bästa boten mot

Ensamhet är en stund tillsammans

med en god vän."


Dagen har varit bra, men samtidigt väldigt segt. I skolan ska vi tar bilder och välja ut ex en låttext och får bilder och text att passar, som om du vet en bra låt säg till för guds skull! Jag orka inte. Har ingen motivation alls nu för tiden. Allt känns tråkigt och extremt jobbigt. Jag är så glad att Januari snart är över. Januari är för mig årets depp månad. Det är isigt på gatorn, eller så regna det och om man har rikigt tur tittar solen fram , vilket den kanske gör en gång på tre veckor. Men nu ska jag inte deppa ner mig i det. För om jag har tagit mig igenom månaden så här långt klara jag nog lite till:)

"Det är inte solsken jämt,

men alla moln

är inte heller gråa."

Jag gillar sådana citat^^. Vet inte varför men dom är så kloka om man kan säga så. Dom får allt att låta så himla enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela