.

Tränings time!

Publicerad 2009-01-29 18:48:15 i Allmänt

Ska åka och träna om ungefär en timme. Känner mej inte alls pepp för det. Men känslan efteråt är nog det bästa som finns.Att känna svettdroppar rinna ner längst pannan och veta att en dusch väntar hemma.Underbart. Nåja, efter det ska jag till Mia, jag hoppas jag kommer vara pigg haha:)
 
Skoldaen har varit slapp. Fixade klart med bildspelat, som blir rikigt rikigt lamt haha, sedan såg vi en film som vi sedan ska analysera eller något i den stilen. Tack gode gud att jag är ledig imorgon. Jag måste sova ut. Har inte gjort det på hur länge som helst.


Jag vet att jag tjatar men jag vill försvinna ett tag från mitt vardagsliv. Snälla boka en solresa till mig!


Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-01-29 19:19:41

upp med hakan!

vi ska ju till älskade götet! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela