.

Rea är bra!

Publicerad 2009-01-26 21:15:48 i Allmänt




Kollage är alltid roligt att göra när man har tråkigt:) Det får mig att längtar ännu mer till stockholm med brudarna. På tal om det köpte jag tre tröjor idag för 200 kr, jag gillar rea priser. Kan det inte vara det jämt? Jag och mamma skulle inte köpa något hade vi bestämt, ja det slutade med att jag kom hem med tre tröjor och hon två. Impuls köp är alltid roligt.

Har sovmorgon till 8.00 folketsjubel på det. Så grymt härligt. Slutar sidan vid 14.00 ,en helt go dag altså. Har förresten köpt gymix kort idag och tågkort så där rök 600 kr på 15 minuter, livet är härligt.


Nu ska jag laddar inför Prison break, ja jag är fast IGEN. Det är du och jag Jessica:)

Sov gott!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-01-28 11:59:59

Prison break är bra att vara fast i ;D Har ändå hunnit göra allt man ska vid den tiden! ;D Men jag somnade i måndags.. va hände? :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela