.

Jag vill vara brun!

Publicerad 2009-01-07 14:23:58 i Allmänt

Kom precis hem från farmor och farfar, Har städat där idag. Gick helt okej. Nu ska jag gå ut i detta underbara väder med lollo.

Jag är sjukt desperat efter sol och sommar. Bara känna värme. Att vara brun och bara skit i smink och har på sig ett linne och en kjol. Jag tror att denna sommaren kommer blir en utav dom bästa. Det är ju nu kompisarna börja får körkort, dock får jag vänta tills oktober. Men imorgon börja verkligheten. Skolan. Bara tanken gör att jag får panik. Ett helt halvår i skolan. Hur ska jag klara det? Hjälp liksom!
 Jag och lollo på nyår


"Den som alltid har bra själförtroende ljuger för sig själv och för andra." sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela