.

10 anledningar ...

Publicerad 2009-01-19 10:50:05 i Allmänt


10 anledningar att längtar till sommaren:


•1.       Du kan sova hur länge du vill (för det mesta)

•2.       Det är ljust ute 24/7 vilket gör att du blir pigg

•3.       Du kan skita i smink

•4.       Du kan åka och grilla med dina vänner och bada

•5.       Du ta dagen som den kommer

•6.       Du har mycket tid över för saker du gillar att göra

•7.       Du har tid att tänka

•8.       Du har inte mycket tider att passa

•9.       Du kan i stort sett göra vad du känner för

•10.   Om du har ett jobb kommer du tjänar massor av pengar till att köpa något kul.

Ja, jag har tråkigt, men hur kul är det med historia när man ska skriva om olika ideologier? Precis jätte jätte jätte tråkigt. Passade på att sätta ihop ett kollage med insperationer för sommaren. Har jag sagt att jag längtar eller sommaren?


Jag har kommit på att måndagen är precis vad man gör den till. Från och med nu ska jag tänka positivt. Jag är så trött på att har söndags ångest, det förstår hela helgen. Lev i nuet liksom. Jag har förhoppningsvis massor av måndagar kvar i mitt liv att leva, därför måste det väl finnas något positivt med denna dagen eller? Tveksamt ,but I will try. Nää nu måste jag jobbar på med historian. Vi har en vikarie idag som ,ja vad ska man säga, han gör inget. Bara sitter där, och det får han betalt för?

ses senare!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-19 20:14:21

haha dedäe med att man känar pengar om man jobbar på sommaren de känner jag att de passade mej.. för de e la ungefär va min sommar kommer handla om..:P fin blogg förresten mande du e jätte duktig:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-19 20:14:57

haha dedäe med att man känar pengar om man jobbar på sommaren de känner jag att de passade mej.. för de e la ungefär va min sommar kommer handla om..:P fin blogg förresten mande du e jätte duktig:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela