.

Träningstime!

Publicerad 2009-02-17 18:42:59 i Allmänt




Bilden stämmer inte för fem öre övernes med hur jag känner mig just nu. Nej jag är inte sjuk som halva Värnamo är utan jag ska träna. Inte motiverad någonstans. Jag har frysit hheeella dan. Jag vill bara ligga under filten med kaffe, men duktigt som man är så väljer man det senare alternativet. Jag får tacka jullebull för att hon motivera mig genom att bara finnas där varende träning,utan henne hade jag troligtvis inte varit så "aktiv". Men träning är bra. jag mår bra av det så det är bara att köra på.

Nåväl, jag vaknade idag av att pappa skrek "det är -12 ute" Jag drog direkt mitt varma täcke över mig och kände att där ville jag ligga kvar. Ta bort kylan nu tack! jag fattar inte att man inte har vant sig vid att gå upp vid 7 på morgonen.Hur många år har man inte gått upp den tiden. Ändå ta det emot varenda iviga morgon. Vänje sig kroppen aldrig?

Är det bara jag som har märkt att det är sjukt många människor som är "deprimerade" nu? Alla har mycket i skolan, folk är sjuka är det någon slags februari-depp månad? Jag tror det. känns så. Men ibland är man deppig och det får man va.


Nu måste jag sticka till träningen, måste bara vänta tills trappan torka som mamma moppade nyss. Jag förstår inte meningen av att städa när man gör om ett kök? Det är ju precis lika smutsigt dagen efter? Hej dagens I-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela