.

Lördag

Publicerad 2009-02-14 13:21:28 i Allmänt



Lördag. har hunnit med en hel del faktist. Pappa och jag var nere på stan innan och köpte munskölj, intressant va? Sedan kollade vi på en ny mobiltelefon, eftersom min är hel knäpp. Men det är svårt att hitta en som jag vill ha. Förslag?
Vi ska iallefall äta middag hos farmor och farfar idag. Det är skönt att komma ifrån stöket här hemma. Men köket kommer nog blir bra när det väl är klart.

Och självklart börja jag får ångest nu för skolan som börja på måndag. vart tog lovet vägen? varför går alltid lov så himla fort? Helt sjukt, känns som om lovet började alldeles nyss. Men jag ska vara positivt! jag ska försöka gillar skolan, ska försöka att vara glad!

Nu ska jag åka till gamlingarna och äta middag. Farmors mat slår nog allt. Problemet är bara att jag bruka alltid har så himla ont i magen när jag kommer hem haha.

ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela