.

livvakt åt fredrik Reinfeldt.

Publicerad 2009-02-20 13:56:58 i Allmänt

Dagen började bra. Fick ett fint meddelande från min göteborg-bror. Tänk vad ord värmer! Ergonomi provet gick med bra! Skönt att ha det gjort nu känner jag. Efter provet hade vi gympa. Det slutade med att jag fick ett badmintonrack i huvudet. Jag hatar att gråta inför folk, men det gjorde såå himla ont. Seriöst, det är alltid någon som slå sig på våra gympalektioner haha.

Snart ska vi till Axelsson och äta lite mat, Dom om nån gör god mat! Men först ska jag hinna till någon affär och köpa ett paket till lollo som har fyllt åt. Känner mig sådär pigg idag. Tror jag är lite halv sjuk, eller lite skit i kroppen som mamma bruka säga.

Pappa körde mig till skolan idag:

-Pappa om du inte var ambulansförare vad skulle du vilja jobba som då? Just då kör det förbi en polisbil
-skulle du vilja vara polia pappa?
- Nä det skulle jag nog inte. säger han.
-okej, men vad skulle du vilja jobba med då?
-
Jag skulle vilja vara livvakt åt fredrik Reinfeldt. Säger han med världens smålänska.

Hahah, oj vad vi skrattade!

Nu måste jag sticks. Ses!

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2009-02-25 22:00:17

Hahaha oj vad Jag har skrattat åt detta. Tack för prerren förresten (Presenten) Mycket fint mycket fint mycket fint. Blomman är faktiskt lika fin fortfarande. Det är viktigt med rikligt med vatten förstår du... nä nu ska du slippa mig. Kram på dig vännen*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela