.

Klar!

Publicerad 2009-02-09 13:11:43 i Allmänt



Väskan är packad, jag är nyduschad. Jag är så gott som redo för några dagar hos kungen. Kommer blir jätte kul att komma ifrån lilla värnamo nu iallefall. Det jag måste desperat få tag på är en skolväska, för den jag har nu är den fulaste jag någonsin har har haft under min skoltid! Usch mår illa bara jag tänker på den. Underkläder,plattmedel,kjol och skor skulle med vara bra att hitta!




Det ska blir skönt att lämnar huset nu som sagt. Jag har inte längre ett kök! haha.. Så det är bara härligt att lämna stöket och komma hem sen! Inte för att det kommer vaar bättre då, men aja.


Jag måste göra något åt mitt hår. Jag hatar utväxt! Det är slitet och råttfärgat för hela bunten. Men jag får väl vänta tills mina pengar kommer sen i slutet av febuari. Nähä nu ska jag packa i det sista i väskan. Har en bra vecka alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela