.

Kina mat in my heart!

Publicerad 2009-02-05 13:06:31 i Allmänt

Jag har i stort sett skrattat och varit glad hela dagen. En bra dag med andra ord. Jag hoppas på att få sluta lite tidigare idag, för jag är klar med allt som ska vara klart så vad gör man liksom? Efter skuuulan ska jag dels försöka ta mig hem i detta äckelväder. Sedan blir det One tree hill, nu är det sjukt spännande aaa. Senare blir det träning och efter det om jag inte är helt död ska jag dra till A Linda Hl och checka in hundvalpen.

Very soon är det lov, bara en och en halv dag kvar. Så grymt härligt! Imorgon ska jag och några brudar dra till Lilla krogen som ett fint avslut innan lovet. Det finns inget godare än Kina mat! Så om du vill göra mig glad någon gång så köp det till mig! Kankse bäst att jag gör något nu, men vet inte vad. Men här kan jag ju inte sitta.

20.00 träning döda mig! Men jag ska träna ska ska ska...


Kommentarer

Postat av: jullebulle

Publicerad 2009-02-05 15:43:58

ååh vad gott baby !! :D

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-02-05 18:14:43

asså åh va jag vill vara hos er & följa med till stockholm!!! :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela