.

En söndagkväll

Publicerad 2009-02-22 22:40:10 i Allmänt



Som sagt färgade julias hår idag. Blev snöggt måste jag säga( Bilden är för övrigt tagen i stockholm av mia), inte en smickrande bild men men. Söndagen har varit mysig. Men som alltid har man lite ångest över den kommande veckan. Den här veckan har jag extremt mycket. Vet inte hur jag ska hinnna med allt, men som vanligt bruka man hinna allt ändå, bara man planera.

Måndagar består av historia och psykologi/svenska c. Skit kul, verklingen. Bara det är en andledning till att ligga kvar i sängen. Men det ska jag förstår inte göra. Sedan kommer jag och edlundh inta sopborsten och damsugaren och köra gärnet. En vecka går ju faktist vädligt fort ändå. Snart är det helg. Då kommer kanske lovisa! Kan inte blir bättre.

Nu ska jag lämna ifrån mig laptopen och dra täcket över mig, visst låter det mysigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela