.

En söndag utan ångest

Publicerad 2009-02-08 18:37:24 i Allmänt



Är det bara jag som är otroligt trött på detta väder nu? Detta är seriöst den längsta och kallaste vintern på länge, tar den aldrig slut? Tydligen inte. Har nog aldrig längtat så mycket till våren som jag gör nu. Tänk när solen börja titta fram, när man känner varme i sitt ansikte. Allt blir så mycket lättare. Det är ljust när man kommer hem från skolan, bara det liksom!

Idag har jag iallefall hjälpt mamma att städa ut köket inför det nya. Hur ska man klara av att bo såhär nu i typ 2-3 veckor? inget kök hallåå! Men men om man klara att tälta klara man väl detta var min mamma förklaring haha. Jag har inte hunnit packa inför stockholm imon men jag hinner väl det imorgon I hope.

Sitter och kollar på One tree hill nu. Love it. Jag vill har alla boxarna men min ekonomi räcker inte rikigt till det än, men någon gång längre fram.

Har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela