.

Stop This Train....

Publicerad 2009-12-15 20:06:08 i Allmänt




Ikväll kände jag mig som en 5 åring. Jag tvingade ut pappa och brodern på en kort runda, det slutade med snöbollskrig. Stackars pappa! På något sätt bildade jag och Benjamin en allians mot honom. När vi kom hem byggde jag och Benji en snölykta. Jag var livrädd att någon jag kände skulle komma förbi. Nejjj jag är inte "sån" som bry mig egentligen, men kom igen! Jag gick in för det där med snöbygget så mycket att jag själv blev förvånad. Det sjukaste va att jag blev så stolt över den där snölyktan att jag var tvungen att ta ett kort. Du är normal amanda, jättte normal!

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2009-12-16 17:55:09

hahahhaha.... :D söt du är...

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-12-16 18:46:07

sååå söt haha! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela