.

Mot staden...

Publicerad 2009-12-23 15:12:20 i Allmänt

Nu ska jag och broder Anton ner på stan. Jag ska tvinga honom att köpa något fint som han kan ha på sig imorgon. Människan lägger inte mycket pengar på kläder , så då blir det min uppgift som syster att hjälpa honom med det! Det är inte så många i min familj som brukar vilja gå på stan med mej, just för att dom blir av med pengar på olika köp, för att JAG har en positiv eller kanske negativ inverkan. Jag ska iallefall försöka hitta en kofta till min klänning som jag ska ha imorgon och kanske något fint spänne till håret.  

Efter stan så ska jag hem och göra fransk manikyr på mina naglar. Sedan ska jag bara ta det lungt. Njuta!!! För jag har inte så mycket julkänsla som jag vill. Vet inte om det beror på ålder eller att det har varit så intensivt med en massa andra saker fram till nu.


Som sagt STAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela