.

Kändisar är ju så snygga jämt?!

Publicerad 2009-12-21 17:40:10 i Allmänt



Jag slutar aldrig att förvånas över hur mycket smink och hår "förvandla" en människa. På något sätt känner man sig inte alls lika snygg och söt utan smink. Eller den där dagen när håret ligger platt, en ny finne har anlänt till världen och om man titta rikigt rikigt noga i speglen kan man se att de noppade ögonbrynen som sakta men säkert börja växa ut igen. Och för att göra livet lite bättre så har man dålig andedräkt och tänderna känns helt plötsligt snea och gula ut. En sån dag har alla. Jag har och du har. Men varför är vi så fast vid utseende? Jag är kan jag säga. Jag bry mig om hur jag ser ut (inte alltid) men nästan. Gör vi oss i ordning för oss själva eller kanske för andra? Kanske både och. Det är inget fel att bry sig om sig själv. Klart man vill att människor ska uppfatta en som söt, det är inte konstigt.

Jag sminkar mig för att jag mår bra av det. Vissa dagar mår jag bättre av att vara utan smink. Jag vet inte vad jag vill komma med det här inlägget. Jag låter bilderna tala för sig själv. Visst inser man att Los Angelse mäktiga brudar är ganska lika oss? Det låter löjligt men om man ibland tycker att man ser tråkig och "ful" ut så är det skit bra att kolla på sån här bilder! För kanske är det så att vi är precis lika vackra som dom med rätt "make-verktyg?"

"Va dej själv, men se till att du passar in"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela