.

En söndag som alla andra

Publicerad 2009-12-27 16:33:40 i Allmänt

Nu har middagsgästerna åkt hem. Jag trodde farmor och farfar skulle komma med, vilket jag hade fått om bakfoten så jag kände att jag hade kunnat stannat lite längre hos Mia och jobbat med projektarbete men så är det när man ta fel om saker och ting!

Nu ska jag bege mig till en mataffären och köpa färg till mitt löshår. Det håret är nu brunt eftersom jag använde det i 9:an då jag var brunhårig (nähää) Det ska bli intressant att se hur detta blir. Jag gissa på att håret kommer blir gult eller något men jag prova, har ändå inte så mycket att göra idag! Hade varit roligt att vara fin i håret tills nyår, tror dock att detta är en önskedröm med håret och jag tvivlar starkt på att det kommer blir bra!

Ikväll skulle vi gått på bio men det vart slusålt! Så vi får göra det imorgonkväll istället! Vi beställde biljetter och allt ,sedan kom jag på att Mia kanske skulle ha lite folk hemma hos henne imorgon så nu missar jag det också! Så tråkigt men vad gör man ? sorryy murrii!

Time to say goodbye eller vad säger du carro hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela