.

Söndag

Publicerad 2009-08-23 12:59:33 i Allmänt

Godmorgon eller kanske snarare god förmiddag. Idag fick jag den där känslan i magen så fort jag hade vakant " Nej skola imorgon" Jag hatar att jag redan har börjat tänka sig. Jag hatar det. I hela mitt liv har jag hatat söndagar. Det käns som en dag då man inte gör någonting för att på något sätt vänta in måndagen. Så idiotiskt. Från och med nu ska jag njuta av att en gång i slutet av veckan bara ta det lungt och umgås med familjen som man inte alls hinner på samma sätt på veckodagarna. Så idag ska jag bara ta det lungt. Jag ska inte göra någonting och bara strosa runt här hemma. Dricka kaffe med mamma och gå ut och gå. Idag är idag.




Sedan skulle jag inte alls ha något emot att byta garderob med Hayden panettiere

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela