.

Jag göra allt!

Publicerad 2009-08-03 00:26:15 i Allmänt

Tjohej! Idag har jag inte gjort mycket. Eller vi hade lite släktingar och jag fick värsta utbrottet. Jag är så sjukt trött på att mamma och pappa alltid ska ge mej saker att göra. De fråga aldrig mina bröder. "Amanda kan du hämta det, Amanda kan du göra det här och Amanda snälla om du gör blblalbblalblbllalab. Mamma sa det efter att vi hade ätit. Jag gick ut på altanen och skrek att hon kunde fråga anton eller benjamin någon gång. Inte så lyckat. Pappa blev sur, jag blev arg och gick in på mitt rum. Åhhh. Jag blir så fruktansvärt sur bara jag tänker på det. Bara för att jag är en tjej och mest ordningsam så måste jag jämt göra allt. Jag menar inte att jag gör särsklit mycket men jag tycker ändå att man borde dela på "jobbet" liksom.

Jag övsningskörde lite idag med. Tycker faktist det går rikigt bra nu. Ska börja med teorikurser nu i slutet av agusti. Äntligen närma det sig den 29 septmber. Många känner sådan press inför körkortet, alla ska ha det på en gång. Jag har sagt till mig själv att det få ta den tid den ta. Annrs skiter sig allt ändå för mig vet jag. Om jag stress så klara jag inte det. Så jag ta det lungt och försöker se det som en rolig grej istället.

Imorgon blir det att åka och köpa lite mat och annat till Frizon som vi ska dra iväg på onsdag. Det här med campinglivet är inte alls något för mig men jag se positivt på det, bara det inte regna för mycket!

Nu borde jag sova. Klockan är halv ett och jag är inte ens trött. Noll rutiner för nu läget. Jag blir trött på mig själv. Men det är ju trots allt sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela