.

humör svägningar

Publicerad 2009-08-23 20:02:16 i Allmänt

 

Ibland förstår jag mig inte på mig själv. I eftermiddag har jag varit helt deppig och bara tyck synd om mig själv. Fråga mig inte varför. Jag har sånda dagar då jag tycker allt är skit. Då jag bara vill försvinna. Dagar då jag kan gråta och allt känns meningslöst. Efter några timmar när "jag tyckt synd om mig själv" och tårarna slutat rinna blir jag som en ny människa. Jag blir jätte positiv och tycker livet är underbart. Det konstiga är att jag gråter inte ofta när jag ser en sorlig film eller om jag får ig på ett prov. Utan jag gråter i stort sett "åt ingenting". Visst låter det normalt? Nja eller inte. Det kallas nog helt enkelt humör svägningar, och det ska visst vara vanligt när man är kvinna har jag hört. Jag vet egentligen inte varför jag skriver om detta. Har väl inte så mycket annat att skriva. Ska ringa Mia sen. Vi ska komma fram till ett projektarbete. Heja Heja Heja!!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela