.

Jag är deppig

Publicerad 2009-04-01 09:48:58 i Allmänt

Just nu vill jag inte vara här, inte ens lite. Jag är trött på skolan,jag skiter snart i allt. Jag är trött på att vara så positiv när alla andra är så negativa okej kanske inte alla men ändå. Jag behöver lov. En vecka känns för lite, för om jag minns rätt så gå loven så otroligt fort,för fort. Idag har vi idrottsdag. Först brännboll och sedan gympa kan det blir värre? svar nej.


Efter skolan är det städning hos farmor och farfar iallefall, idag får jag min lön! Göttmos.


Ses!


Jag hatar att man har som en stämpel på sig.

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-04-01 14:50:04

ryck upp dig nu sötis!!

du kommer ju snart till mig :)

det kommer bli suuuper bra. Alla behöver vi lov nu.

Men jag förstår PRECIS vad du menar. Jag känner EXAKT likadant, and you know that ;)

Men du vet var jag finns om du väll prata eller nått :)

PUSS PÅ DIG MIN SOCKERTOPP!! :)

& jag beundrar dig som alltid är så glad och muntra upp mig så därför så vill jag muntra upp dig! :D

Hör av dig om det är något :)

LOVE!!

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-04-01 17:20:09

du är fin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela