.

.....

Publicerad 2009-04-13 13:23:55 i Allmänt

Tänk vad mycket tid vi spendera genom att göra saker som vi tycker är såå himla tråkiga att vi bara vill spy ,eller lägga oss och sova i hundra år. En sån dag är det idag. Jag blir deprimerad bara genom att kolla på alla dessa glosor som jag ska ha imon på engelskan. Jag har inte ens börjat plugga än och är redan trött på det. Hur ska detta gå? Jag är iallefall ensam hemma under eftermiddagen.Skönt,tyst och härligt. Egentligen känner jag för att hitta på något men som sagt måste ta itu med tråkiga saker först. Så därför borde jag inte sitt här nu....


Det är så mycket som jag känner för att skriva ner. Tankar. Men just nu vet jag inte redigt vad jag ska börja eller skriva....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela