.

En mysig dag

Publicerad 2009-04-07 16:18:44 i Allmänt

Idag har det varit en bra dag. Den ägnades med Emma och Mia. Vi åkte till småläningensmarknad som var en upplevelse i sig om man säger så! Sedan vidare till Bambu. Det var supermysigt! Sedan hämtade pappa mig på stan och då övningskörde jag en stund. Tyvärr gick det inte alls bra idag. Jag hade helt fel skor mig på och liksom "gled" med foten heellllaaa tiden. Men det går förhoppningsvis bättre nästa gång.

Ikväll kommer mormor. Ska faktist blir mysigt att ha henne här nu i några dagar. Så imorgon dra vi till Borås för att träffa moster och kusin. Blir troligtvis lite shopping. Fast egentligen har jag inga pengar men jag hoppas att mamma kan vara lite snäll på den fronten!


Såg dessa underbara skor i Jönköping i helgen. Jag vill vill vill vill ha dom. Åhhh....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela